2 Temmuz 2009 Perşembe

UFUK URAS'UN HAZİRAN ÇALIŞMA RAPORU

Haziran Ayi Faaliyet Raporum:

1.6: Deri-Is Sendikasi Baskani ve yonetimi ile gorusme. Tarik Ziya Ekinci ve Nihat Sargin ile gorusme. Petrol-Is Baskani ve yonetim ile gorusme.

2.6: Turnusol’a yazi. Munise Aren ile gorusme.

4.6: Egitim-Sen Genel Baskani Zubeyde Kilic ve beraberindeki heyet ziyaret etti. Bandirma korfezindeki kirlenme nedeniyle, Cevre Bakanina Cevre gunu dolayisiyla sozlu soru sordum. Cevre Komisyonu Baskani Haluk Ozdalga ile gorustum.

5.6: Besiktas Mahkemesi’nde Cocuk tutuklularin davasina katildik. Basin aciklamasi yapildi. Emekli-Sen’e Taksim’de ziyaret. Sendikaya uye oldum. Ahmet Turk ve DTP heyetiyle gorusme.

6.6: Adana’da basin toplantisi. Adana Egitim-Sen’i ziyaret, yuruyus ve basin aciklamasi. “Birlikte Basarabiliriz” toplantisi. Adana TV’de program.

7.6: SHP Kongresine katildik. Findikli Dereleri Platformu paneline katildik. Mehmet Bekaroglu ile sohbet.

9.6: Dev-Lis’liler ziyarete geldi. Universite sinavlari ustune birlikte basin aciklamasi yaptik. Venezuella Buyukelciliginde resepsiyon.

10.6: Nufus ve Kalkinma Grubu’na katildim. Nufus ve Surdurulebilir Ekonomik Kalkinma Grubu Baskanligi’ni ustlendim. Kamusal alanda dumansiz hava toplantisina katildim. Meclis Baskani plaket verdi. Mithat Sancar ve Sezgin Tanrikulu ile sohbet.

11.6: Istanbul Dishekimleri Odasi Baskani ve yonetim Kurulunun ziyareti.

12.6: Birlesik Metal Is Baskani ve yonetim kurulu ile gorusme. Sodev yemegine katildim.

15.6: Tekstil-Is Baskani ziyarete geldi. SKY-Turk’de program.

16.6: Kanal A haber programi. ATV- Sabah grevcileri ziyaret etti. Grev onlugu hediye ettiler. Turan Eser ve Turgut Oker ziyaret ettiler.

17.6: Mecliste basin toplantisiyla istifamizi ve ozgurlukcu sol hareketin deklerasyonunu arkadaslarimizla birlikte ilan ettik. TV 24, TNT, TRT ve Haber-Turk gorus aldi. Partiye ve Meclis Baskanligi’na istifa dilekcelerimi yolladim. Bianet soylesi yapti. Mulkiyelilerde toplandik.

18.6: 15-16 Haziranla ilgili gundem disi konusma yaptim. Cem Tv ile gorusme. Ispanya Bask Partisi yoneticileri ziyaret etti. TRT, NATO uzerine cekim yapti. Newsweek gorus aldi.

19.6: Star gorusme yapti. Disisleri Bakani Ahmet Davutoglu ile havaalaninda gorusme. Venezuela Buyuk Elcisiyle Amsterdam’daki Bolivarci devrim ile dayanisma toplantisina katildik.

21.6: Parlamentolararasi Venezuela Dostluk Grup Baskanvekili olarak kapanis konusmasi yaptim. Hollanda’daki devrimcilerin piknigine katildim. Pandora dergisi soylesisi yayinlandi.

22.6: Cumhurbaskani danismani ile Chavez’in Turkiye’ye davet isini gorustum.

23.6: Cankaya Dergisi ile gorusme. Fransiz Buyukelciligi’ndeki resepsiyonda gazetecilerle sohbet.

24.6: Danistay’da Efemcukuru koylulerinin altin madeni sirketine karsi actiklari davaya katildik. Mecliste basin aciklamasi. Haberturk’le canli yayin. Aksam roportaj yapti. Meclis calisanlari ile donem sonu yemegi.

25.6: Nufus ve Kalkinma Grubu toplantisi. Danismanimin raportor olmasina karar verildi. Yargitay’da Dev-Yol davasina katildik. Basin gorus aldi. “Devrimci Yol’un soylendigi gibi salt bir dergi cevresi olmayip, siyasi bir devrimci halk hareketi oldugunu ve bu devrimci degerlerin gunumuze de isik tuttugunu” televizyonlara ifade ettik. 32. Gun programinda asker-siyaset iliskisi tartisildi.

26.6: Besiktas’da, aralarinda Tekstil- Is Baskani’nin da bulundugu Esp davasina katildim. Nedim Sener’in Hrant’in kitabi ile ilgili acilan davasina katildik. Tumtis Baskani ve yonetim kurulu ile gorusme.

27.6: Koordinasyon toplantisi. Divrigi Dergisi ile soylesi.

28.6: Divrigi pilav gununde konusma. TTB Baskani Gencay Gursoy ve Disk Baskani Suleyman Celebi ile sohbet. Alper Tas’a basarilar diledim.

29.6: Yeni Harman ile soylesi. Hava-Is Sendikasi’nin yayinlarinin Meclise girisinin engellenmesi ustune soru onergesi verdik.

30.6: Gunduz Vassaf hak ihlalleri ve magduriyetleri uzerine bir uluslararasi toplanti onerdi. Haber-Turk’de Balcicek Pamir’in konugu oldum. Kamudaki engellilerle ilgili kadro kullanimi konusunda soru onergemize Bakandan yanit geldi. Meger 41 bin kadro bos duruyormus.

Hiç yorum yok: