16 Şubat 2009 Pazartesi

İYİ KALPLİ, GÜZELLİK DOLU SEVGİLİ SEMA...

Aşağıdaki satırlara birkaç satır da ben ekleyeyim ve sonra yazıyı sevgili Bülent Aydın'ın incelikli usta kalemine bırakayım. Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz Sema, yüz yıl sonra Hukuk'tan mezun oldu. "Vallahi sizler olmasaydınız ben ne yapardım?" dedi, kutlama gecesinde. "Ne yapardın kız, Danıştay'a üye olmuştun" dedik... Aslında bunca yıl okudu da ne oldu; iki yıl sonra yaş haddinden emekli olacak... 4-5 yılda bitecek okula artı 13 yıl daha ekleyince ancak bitirebildi. Çünkü ÖDP'nin yaşıdır bu. Emekçisi de Sema. Gözlerinden öpüyorum Sema...

"Sema Ozdemir'i ben ODP'de tanidim. Son 13 yilda birlikte mucadele etmekten sevinc duydugum nice iyi insandan birisidir. Benim tanidigim butun bu yillar boyunca Sema hep Hukuk Fakultesi ogrencisiydi. Her ise kosturur, kendi isinden baska... Bu yillar boyunca yaptigimiz disa donuk her faydali iste onun da emegi vardir. Dostlarina ve arkadaslarina, partisine hep zamani vardi, bir kendine ve okuluna zaman ayiramadi...
Benden oncesi de varmis. Sema, son firsati degerlendirip gayretli bir deparla okula girisinin 18. yilinda bitirdi Hukuk'u. Bu kadar uzamasinda payi olan dostlarinin bitirmesinde de payi oldu elbette. Ama oncelik onun gayretindedir. Tabii baski ve tehditlerin de bir rolu var. Neyse, Bizim Sema artik Istanbul Barosu uyesi bir avukat...
Yakin arkadaslarinin, daha once de birkac tesebbus olmustu. Bu en uzun süreli öğrencimize bir mezuniyet gecesi yapalim diye. Ya bir mitinge ya bir konferansa denk geldi ertelendi. Nihayet 13 Subat Cuma aksami, Haoma'da bulustuk. Burasi da bir baska iyi yurekli Sema'nin, il saymanimiz Sema Anil'in islettigi bir mekan.
Her gun gorduklerimiz, epey zamandir gorusemediklerimiz ve ozel olarak bu geceye katilanlarla birlikte uzun bir masanin etrafina dolduk tastik. Haber verilemeyenler, gelemeyenler bir yana, Sema'yi sevenleri temsilen epeyce arkadasi bulusmus olduk. Cogunuz Sema'yi tanirsiniz, o nedenle sizinle de paylasmak istedim.
Basta Sema gayet havali ve neseliydi. Bizim icin suslenmisti. Cok gecmeden anilar, dostuluklar kopurdu. "Bosuna ugrasmayin aglamayacagim, boya surdum aksin istemiyorum" demesine ragmen, fotografta goreceginiz gibi dayanamayip agladi. Boyalar akti ama daha guzel oldu ve altindan yine her zamanki bizim Sema cikti.
Sema ogrenci oldugu icin Genc-Sen uyesiydi. Eger elini cabuk tutmasaydi, Genc-Sen'den direk Emekli-Sen'e gecen de ilk Sema olacakti.
Sevgili Sema,
Bu vesileyle mezuniyetini tekrar kutluyorum. Basarilar diliyorum. Arkadaslarina ve ortak islerimize verdigin emek icin eline saglik."

Bülent Aydın

Hiç yorum yok: