6 Mart 2009 Cuma

HACI HÜSREV MUHTAR ADAYIMIZ; AGUŞ...

Adayların tanıtım ve iddialarına yönelik mesajları geliyor. Bir dostumuzdan gelen bir not da Dolapdere havalisinden; Hacı Hüsrev'den geldi. Bir muhtar adayından...

Değerli arkadaşlarım bu seçimlerde benim adayım Aguş...Nerden çıktı bu demeyin ne olur... 29 Martta yerel seçimler var.. Bir de İstanbul'un göbeğinde hemen hepimizin bildiği meşhur Hacı Hüsrev Mahallesi. Doğal olarak da muhtar adaylarımız. Mahalleli olmak başlı başına suçlu olman için yeterlidir.Başkaca bir suç işlemene gerek yoktur. Yoksulluk, işsizlik,ve sefaletin buluştuğu bu mahallede üstüne üstlük buçuk milletten oluşun da eklenirse,geriye bir tek sürünmek kalır. Başka da şansın yoktur. Mao Selahattin, Muhteşem, İsmail Hakkı Keresteci falan bilir TİP döneminde en çok oy bu mahalleden çıkardı Istanbul'da... Parti içinde, Zehra Kosova ablamız, Ekrem Şıkak abimiz (51'tevkifatında daha TKP'li idi), Fatma ablamız, tersaneden Fehmi abimiz bu mahalledendi. Devrimcilerin kalmak için de bu mahalleyi tercih etmesinin bir nedeni de öyle kolay kolay polis giremediğindendi. Romanların topluca avukatlığını yaptığımdan, bugün yolum düşmüştü oraya... Ekte size işte yeni adıyla İstiklal mahallesinin muhtar adayını takdim ediyorum. O birlikte başarabiliriz öyküsüne pek inanmıyor... Ama kendisinin secileceğinden adı kadar emin. Ben orada oturmasam da kendisini destekliyorum, desteğinizi de bekliyorum... Sevgilerimle. Av. Uğur Olca

Hiç yorum yok: